1. Kauba tellimine:
1.1 Kui Te olete välja valinud kauba, mida soovite osta, lisage teda ostukorvi klikkides nuppu "Lisa ostukorvi".
Ostukorvi saab tooteid lisada ja ka kustutada. Valige kindlasti ka kauba kohaletoimetamise viis, ostukorvis nime olemas valik Transport .
1.2 Kui Te olete tellimuse kinnitanud, tuleb Teile e-mailile tellimuse kinnitus, mille alusel me väljastame Teile E-posti teel
tööpäeva jooksul arve.
1.3 Autoosad24 e-poes tellimust vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Ostja, et ta on tutvunud Müügitingimustega ja on nendega nõus.
2. Kauba eest tasumine:
2.1 Kaupade eest saab tasuda pangaülekandega, ja kohapeal maksekaardiga või sularahas.
2.2 Kui teil sobib meie hinnapakkumine siis andke teada ja me saadame teile arve. Kui oleme tellimuse üle vaadanud ja veendunud, et meil on tellitud kaup laos olemas.
2.3 Arve saadame Teile e-postiga PDF-formaadis.
2.4 Kauba väljastame laost alles peale makse laekumist, ühe tööpäeva jooksul.
3. Kauba kohaletoimetamine ja selle maksumus:
3.1 Kauba kohaletoimetamine on võimalik tellides Smartposti, Cargobusi või Omniva kullerteenust.
Transpordi maksumus vastavalt teenuse osutaja kehtivale hinnakirjale.Tallina piires meie kuller toob teile kaupa tasuta.
3.2 Kaupade kohaletoimetamine kulleriga toimub sama või järgmise päeva jooksul pärast kaupa tasumist.
3.3 Kasutatud varuosade kohaletoimetamine toimub 2-7 tööpaeva jooksul.Sõltub varuosadest..
3.4 Tarneaeg võib pikeneda eritellimuse korral või kui see on märgitud kaubalehel.
4. Kauba tagastamine:
4.1 Peale kauba kättesaamist on Teil 14 päeva aega tellitud kaupadega tutvuda. Kui toode ei sobi, võib selle tutvumisajal tagastada.
4.2 Tagastatava toote pakend peab olema terve ja puhas (kaubanduslik välimus peab olema säilinud). Samuti peab toode olema kasutamata.
4.3 Toote tagastamiseks võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@autoosad24.ee või helistage meie klienditeeninduse kontakt telefonil +372 55 48 717, et kokku leppida tagastamise või vahetamise üksik asjades.
4.4 Tagastatud toodete eest maksame raha tagasi Teie pangaarvele 5 tööpäeva jooksul peale kauba tagastamist. Tagasimaksmisele kuulub ainult kauba maksumus. Kui tegemist on garantiilise tootega, siis tagastatakse Teile ka saatekulud.
4.5 NB! Enne kauba vastuvõtmist soovitame Teil toote pakendid üle vaadata ja selle väliste vigastuste olemasolu korral kaupa mitte vastu võtta. Vigastatud tooteid tagasi ei võeta.
5. Toote sobivus:
5.1 Juhul kui Te leidsite meie E-poest toote, kuid ei ole kindel selle sobivuses, siis saate abi võttes meiega ühendust e-posti aadressil info@autoosad24.ee või helistades meie klienditeeninduse kontakt telefonil +372 5548717.